„Kto ty jesteś?” – Fundacja „Pomoc Polakom na Wschodzie” promuje korzyści płynące z dwujęzyczności
  • 1
  • 1
3.11.2021

„Kto ty jesteś?” – Fundacja „Pomoc Polakom na Wschodzie” promuje korzyści płynące z dwujęzyczności

Od 3 listopada można obejrzeć drugi spot trzeciej edycji kampanii „Kto ty jesteś?”. Premiera kolejnego filmu to kontynuacja działań zachęcających do nauki języka polskiego i promujących dwujęzyczność wśród Polonii i Polaków mieszkających za granicą. Tegoroczna akcja skierowana jest do rodaków z Litwy, Łotwy, Ukrainy, Mołdawii, Estonii, Rosji i Czech. Organizatorem kampanii jest Fundacja „Pomoc Polakom na Wschodzie”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 listopada 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2021

18% Polaków spożywa obecnie alkohol częściej niż przed pandemią – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

Niemal co piąty badany Polak przyznaje, że obecnie pije alkohol częściej niż jeszcze dwa lata temu. Połowa respondentów przynajmniej raz w tygodniu spożywa alkohol w domu. Odsetek osób wychodzących na drinka z taką częstotliwością jest czterokrotnie niższy – wynika z międzynarodowego badania, które zrealizowały niezależne agencje badawcze skupione w sieci IRiS. Polską część przeprowadziła agencja badawcza ARC Rynek i Opinia.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.11.2021

Siła leży w muzyce. Badanie sieci Ibis

Czy muzyka pomagała nam przetrwać zaskakującą rzeczywistość ostatnich miesięcy? Jak zmieniły się zwyczaje dotyczące słuchania muzyki? Badanie przeprowadzone na grupie tysiąca Polaków na zlecenie sieci hoteli Ibis wskazuje, że dla 1/5 z nas muzyka była kluczowym elementem pomagającym odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Ponadto dla coraz większej grupy osób staje się ona nieodłącznym elementem codzienności. Badanie jest kontynuacją strategii marki w zakresie działań związanych z muzyką.

2 listopada 2021