„Jestem własną wizją świata” – kampania Nikona (wideo) - Marketing przy Kawie
„Jestem własną wizją świata” – kampania Nikona (wideo)
  • 3
  • 1
5.12.2014

„Jestem własną wizją świata” – kampania Nikona (wideo)

Firma Nikon rozpoczęła kampanię pod hasłem „Jestem własną wizją świata”. Ma ona zachęcać pasjonatów fotografii, by wyrażali swoje autorskie wizje świata na zdjęciach. Jako inspirację marka prezentuje prace fotografów, którzy ujmują rzeczywistość z własnej, nietypowej perspektywy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 grudnia 2014

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
5.12.2014

Sklepy internetowe otwarte na święta – raport firmy Shoper

Coraz więcej Polaków kupuje w Internecie, a właściciele e-sklepów coraz profesjonalniej podchodzą do prowadzenia biznesu. Czym kuszą klientów przed świętami i na jakie zyski liczą? Które działania przynoszą im najlepsze efekty, czego zaś obawiają się najbardziej? Odpowiedzi na te pytania znaleźć można w raporcie „E-commerce pod szczęśliwą gwiazdką”, przygotowanym przez platformę sklepową Shoper.