„Jestem prosumentem” – outdoorowa kampania Fundacji BOŚ - Marketing przy Kawie
„Jestem prosumentem” – outdoorowa kampania Fundacji BOŚ
  • 0
  • 1
2.10.2014

„Jestem prosumentem” – outdoorowa kampania Fundacji BOŚ

Wystartowała ogólnopolska kampania billboardowa Fundacji BOŚ, która potrwa do 30 października. Nośniki z hasłem „Jestem prosumentem” pojawią się w 16 miastach wojewódzkich. Kreacje zaprojektował grafik Andrzej Pągowski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55086 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Polskie realia

10 lat temu

Łapówki

Ale ktoś za to wszystko wziął w łapę...

2 października 2014