Jest Crunchips, jest impreza! – kolejny etap kampanii TV
  • 0
  • 1
3.11.2006

Jest Crunchips, jest impreza! – kolejny etap kampanii TV

Rusza jesienna kampania marki Crunchips. Spot promujący dwa nowe smaki chipsów grubo krojonych X-Cut – Kebab z cebulką oraz Pizza z ziołami, to kontynuacja serii „Emoticony”, którą Just wygrał przetarg ogłoszony wiosną tego roku przez koncern The Lorenz Bahlsen Snack-World.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50853 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

2 listopada 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2006

Communication Unlimited PR na „Tratwie Meduzy”

Dział PR Communication Unlimited poprowadzi działania media relations dla wystawy „Tratwa Meduzy”, która z racji swojej oryginalności ma szansę stać się jednym z najważniejszych tegorocznych wydarzeń kulturalnych na mapie stolicy. Po raz pierwszy w Polsce prezentowana będzie twórczość kilkunastu wybitnych artystek izraelskich, które mimo uznania, jakim cieszą się na całym świecie, nigdy nie dały się poznać naszej publiczności.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2006

Nokaut.pl – beta-test zakończony sukcesem

Po zakończeniu fazy beta, podczas której platforma porównywania cen Nokaut.pl została wzbogacona o nowe możliwości i branże, nadszedł czas na uruchomienie wersji oficjalnej serwisu. Platformy porównywania cen sprawdzają się na całym świecie jako efektywne i popularne narzędzie dla użytkowników poszukujących informacji o produktach i ich cenach oraz dla sklepów internetowych, którym zależy na zdobywaniu nowych klientów. Już w fazie beta spółka Nokaut pozyskała nowego inwestora.