Jeśli telewizja, to tylko z reklamami - Marketing przy Kawie
Jeśli telewizja, to tylko z reklamami
  • 0
  • 1
7.02.2011

Jeśli telewizja, to tylko z reklamami

Reklamy nie irytują, tylko podnoszą atrakcyjność programów telewizyjnych – wynika z badań opublikowanych w magazynie „Harvard Business Review Polska”. Widzowie skłonni są zapłacić więcej za te audycje, które widzieli z przerwami reklamowymi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55401 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Piotr

14 lat temu

Nelson, Meyvis i Galak mają w czymś udziały?

Jako że wynik badań jest zupełnie nie z mojego wszechświata - wniosek może być tylko jeden. Na pewno dzięki takim wynikom, trzej panowie stali się bogatsi. Jeśli ich nazwiska coś znaczą - dużo bogatsi.

Rozwiń komentarze

7 lutego 2011