Jeśli o ramówkach, to najczęściej o serialach i aktorach – wiosenne rozmowy internautów o telewizji (analiza IMM)
  • 0
  • 6
14.03.2014

Jeśli o ramówkach, to najczęściej o serialach i aktorach – wiosenne rozmowy internautów o telewizji (analiza IMM)

W okresie od 12 lutego do 12 marca fraza „wiosenna ramówka” pojawiała się w Internecie średnio 30 razy dziennie. Największą popularnością cieszyły się m.in. serial „Na dobre i na złe” oraz „Voice of Poland” stacji TVP2 – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48707 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

 

14 marca 2014