Jesienna odsłona kampanii Continental z bohaterami marki Conradem i Jacusiem
  • 1
  • 1
13.09.2022

Jesienna odsłona kampanii Continental z bohaterami marki Conradem i Jacusiem

Kampania Continental promuje opony całoroczne, a także wzmacnia wizerunek marki. W spocie występują bohaterowie brandu: Conrad i Jacuś.

Spot kontynuuje serię z bohaterami marki z wiosny tego roku. Conrad jest uporządkowany i pewny siebie. Zawsze wszystko sprawdza i dokładnie planuje swoje działania. Jacuś jest chaotyczny, a jego życie pełne jest przypadkowości i nieoczekiwanych zdarzeń. Zestawienie dwóch kontrastujących ze sobą postaci nieuchronnie prowadzi do serii wydarzeń, które służą jako tło do zaprezentowania zalet opon.

– Planując jesienną odsłonę kampanii, postanowiliśmy wyjść poza utarte schematy znane z większości reklam producentów opon. W tym celu zdecydowaliśmy się na kontynuację zapoczątkowanej na wiosnę serii spotów. Tamta kampania okazała się sukcesem zarówno pod kątem wyróżnialności kreacji na tle branży, jak i pod względem realizacji celów biznesowych – mówi Ewa Zawadzka, brand & digital marketing manager w Continental Opony Polska.

Dwuminutowy spot będzie emitowany na Facebooku i YouTube. Komunikację wspierać będą kreacje reklamowe w social mediach i w sieci Google Display Network.

Za ideę kreatywną, produkcję spotu i działania performance odpowiada agencja Madogz.

  • 1
Continental z jesienną kampanią

Continental z jesienną kampanią

13 września 2022