Jesienna kampania reklamowa MTV Polska
  • 0
  • 1
20.08.2010

Jesienna kampania reklamowa MTV Polska

Z początkiem września startuje kampania reklamowa promująca jesienną ramówkę stacji MTV Polska. Kampania będzie promować nowe wieczorne pasmo emitowane w niedziele, a zatytułowane „Złanocka”. W jego ramach widzowie zobaczą m.in. kontynuację hitu wiosennej ramówki MTV – „Ekipa z New Jersey 2” oraz nowy serial komediowy – „Udręki młodego Bergera”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 sierpnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.08.2010

Sanitec Koło rozpoczyna współpracę z Toolboksem

Firma Koło, część międzynarodowego koncernu Sanitec, lidera branży ceramiki łazienkowej, zatrudniła agencję Toolbox Creative Communications do opieki nad swoim wizerunkiem. Współpraca obejmuje szeroko zakrojone działania PR, działania CSR spółki oraz aktywność w social media. Agencja zajmie się także promowaniem ekspertów firmy Koło, istniejących linii produktowych oraz wprowadzaniem na rynek nowości marek Koło, Keramag i Koralle.