- 1
- 1
Jesienna kampania Nieruchomosci-online.pl
Z końcem wakacji portal Nieruchomosci-online.pl będzie widoczny w kampaniach telewizyjnych! To jedno z najbardziej intensywnych działań reklamowych, które potrwa od 25 sierpnia do końca października. Profesjonalna witryna do wyszukiwania ofert z branży nieruchomości pojawi się przy najpopularniejszych produkcjach TVN, Polsat i TVP. Dodatkowo promocję marki wspierać będą portale takie jak YouTube, Facebook, Instagram i TikTok. Wszystko to, by jeszcze skuteczniej docierać do osób zainteresowanych nieruchomościami.
Jesień z nieruchomościami
Już teraz marka Nieruchomosci-online.pl pojawia się przy najpopularniejszych produkcjach telewizyjnych. W ramach współpracy z TVN są to między innymi Na wspólnej, Dzień dobry TVN czy Superkino w piątki. Dodatkowym elementem kampanii jest reklama sponsorska w Polsacie oraz stacjach partnerskich, takich jak Polsat 2, Polsat Film, Polsat Seriale, Stopklatka czy TV4 i TV6. Materiały reklamowe są emitowane tak, by trafić do osób zainteresowanych nieruchomościami od dawna oraz pozyskać szersze grupy odbiorców.
Nowym kierunkiem jest współpraca z TVP i wykupienie reklam przy najchętniej oglądanych propozycjach. Należą do nich M jak miłość, Familiada, Na dobre i na złe, Korona Królów czy Jeden z dziesięciu.
Aby precyzyjnie dotrzeć do określonych odbiorców, informacje o witrynie pojawią się też na antenie znanych stacji radiowych. W godzinach porannych i popołudniowych portal będzie promowany w radio Zet i Tok FM. Wybór ten podyktowany jest preferencjami osób w odpowiednim wieku i dochodzie, by uznać je za grupę docelową dla rynku nieruchomości.
ONLINE i OFFLINE
Tej jesieni kampanie telewizyjne są intensywnie wspierane działaniami marketingowymi online. Wszystko by poszerzyć zasięg reklamy i znacząco wpłynąć na rozpoznawalność marki. Nieruchomosci-online.pl ma zaistnieć w świadomości młodszych odbiorców, poszerzając swoje grupy docelowe. Dzięki temu będzie można pokazać, że poprzez YouTube czy TikTok, a także Facebook czy Instagram można skutecznie promować usługi z segmentu nieruchomości. Twórcy reklam chcą do tego wykorzystać popularne na portalach społecznościowych krótkie treści wideo.
Alicja Palińska, brand manager portalu, która odpowiada za realizację kampanii, mówi o niej tak:
– Promujemy wszystkie przydatne funkcjonalności portalu, które doceniają nasi użytkownicy. Wygodna i prosta aplikacja mobilna, szukanie na mapie, powiadomienia o nowych ofertach to najchętniej używane ułatwienia przy szukaniu wymarzonej nieruchomości. Pytając tych, którzy odwiedzili nasz portal, dowiadujemy się, że cenią nas za przejrzystość i funkcjonalność, zatem kolejne nowe osoby zapraszamy do wspólnych poszukiwań w najprzyjemniejszej przestrzeni, w której osoby chcące kupić nieruchomość spotykają się ze sprzedającymi. Badając i analizując zachowania odwiedzających, poznajemy ich preferencje. Tym samym dokładnie wiemy, jak pomóc im wygodnie i łatwo znaleźć nieruchomość najlepiej dopasowaną do ich potrzeb.
Marketingowcy witryny Nieruchomosci-online.pl zdają sobie sprawę, że o ruch sieciowy trzeba dbać cały rok. Dlatego oprócz cyklicznych kampanii prowadzą intensywne działania promocyjne w najważniejszych dla rynku okresach. Dzięki temu przyciągają klientów do nowych ogłoszeń lub przypominają o wyświetlonych już ofertach. W ten sposób osoby zainteresowane mają ułatwiony dostęp do najświeższych anonsów, a ich autorzy mogą cieszyć się popularnością wśród potencjalnych kupców lub lokatorów.
- 1