3 0 11.09.2017Kampania „NC+ odpowiada wymagającym”kampanie reklamowe TweetPlatforma NC+ rozpoczęła kampanię wspierającą jesienną promocję „Wypróbuj NC+ bez opłat”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53959 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 11.09.2017Zespół Facebook AI stworzył bota, który rozumie ludzką mimikęDotychczas roboty naśladowały i rozumiały ludzką mowę. Zespół AI Facebooka skonstruował bota, który rozumie ludzką mimikę. Do nauki wykorzystano ogólnodostępne filmy wideo z YouTube, przedstawiające ludzi rozmawiających przez Skype’a. Warunkiem było to, żeby twarz rozmówcy była wyraźnie widoczna.
1 3 0 0 0 10.09.2017Erotyczna kampania bielizny Agent Provocateur z udziałem Magdaleny FrąckowiakW nowej kampanii marki bielizny Agent Provocateur bierze udział Magdalena Frąckowiak. Modelka stacza pojedynek w grze zwanej rozbieranym bilardem. Jej rywalką jest inna znana modelka, Elise Crombez. Spot promuje kolekcję jesień-zima 2017.
0 12 0 0 0 9.09.2017Od 18 września w Lidlu dostępna będzie kolekcja Heidi KlumModelka Heidi Klum przygotowała dla Lidla kolekcję odzieży „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City”. Premiera miała miejsce 7 września w Nowym Jorku. Miejsce pokazu zostało zaaranżowane w taki sposób, by przypominało sklep sieci Lidl. 18 września kolekcja trafi do sprzedaży w Polsce.
1 3 0 0 0 9.09.2017„Made in Małopolska” – nowa inicjatywa województwa małopolskiegoWładze województwa małopolskiego podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy ogłosiły zamiar wprowadzenia nowego znaku jakości dla produktów regionalnych.