Jerzy Janowicz w reklamach marki Uniqa zachęca do wyjścia szczęściu naprzeciw (wideo)
  • 1
  • 1
17.11.2014

Jerzy Janowicz w reklamach marki Uniqa zachęca do wyjścia szczęściu naprzeciw (wideo)

17 listopada rozpoczęła się kampania wizerunkowa Towarzystwa Ubezpieczeń Uniqa. Ma pokazać, że w życiu liczy się radość, poszukiwanie szczęścia i samego siebie. Jej główna myśl brzmi: „Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw”. Twarzą rozpoczętych działań został Jerzy Janowicz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 listopada 2014