Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne - Marketing przy Kawie
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
  • 0
  • 1
23.01.2025

Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne

Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum. Jego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.

Premiera nowej odsłony zapachu miała miejsce w trakcie letnich igrzysk olimpijskich 2024 w Paryżu. Flakon perfum formujący się w literę „V” według zamysłu dodaje męskości. Z kolei kształt pucharu ma zwieńczać półkę niczym wygrane trofeum. Celem kampanii jest ukazanie zapachu dla mężczyzny, który jest pewny siebie, zna swoje możliwości.

Ambasadorem polskiej kampanii Invictus Parfum marki Rabanne został Jeremy Sochan

Swój sukces zawdzięcza połączeniu talentu i ciężkiej pracy. Kluczowym momentem jego kariery była gra dla uniwersyteckiej drużyny Baylor Bears w NCAA. Wykazał się wszechstronnością, dzięki czemu dołączył do drużyny San Antonio Spurs, należącej do ligi NBA. Został również wybrany jako wschodząca gwiazda podczas NBA All-Star Weekend w swoich pierwszych dwóch sezonach. W ten sposób doskonale wpisuje się w wartości, które reprezentuje marka.

Jako sportowiec rozumie, jak kluczowa w osiąganiu sukcesów jest determinacja i zdolność do przekraczania własnych granic. Jego zaangażowanie i charyzma odzwierciedlają cechy, które marka Rabanne chciała zawrzeć w zapachu Invictus Parfum.

Za realizację działań influencerskich odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread, należąca do Publicis Groupe.

Jeremy Sochan jest już ambasadorem marki 4Move.

Jeremy Sochan Rabanne

Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 stycznia 2025

21 stycznia 2025