Jenna Ortega twarzą kampanii Adidas Sportswear - Marketing przy Kawie
Jenna Ortega twarzą globalnej kampanii Adidas Sportswear
Advertisement
  • 0
  • 9
5.03.2023

Jenna Ortega twarzą globalnej kampanii Adidas Sportswear

Marka Adidas wprowadziła na rynek nową kategorię ubrań – Adidas Sportswear. Twarzą globalnej kampanii została Jenna Ortega (grająca Wednesday w serialu o tym samym tytule). W promocji na polskim rynku biorą udział influencerzy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56294 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 marca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
5.03.2023

Sport, technologia i biznes. SportWin i Publicon Sport zapraszają na SportBiz Summit 2023

Skalowanie biznesu na bazie marketingu sportowego, zmiany w śledzeniu widowisk sportowych, rewolucja technologiczna, rosnąca rola sportu kobiecego. To niektóre z zagadnień SportBiz Summit 2023, największej tego typu konferencji branżowej w Europie Środkowo-Wschodniej, która odbędzie się w Warszawie 7 i 8 marca. Do agencji SportWin, wieloletniego organizatora wydarzenia, w tym roku dołączył Publicon Sport, wyłączny partner marketingowy Polskiego Związku Piłki Nożnej.

3 marca 2023