- 0
- 9
Jenna Ortega twarzą globalnej kampanii Adidas Sportswear
Marka Adidas wprowadziła na rynek nową kategorię ubrań – Adidas Sportswear. Twarzą globalnej kampanii została Jenna Ortega (grająca Wednesday w serialu o tym samym tytule). W promocji na polskim rynku biorą udział influencerzy.
W polskiej odsłonie kampanii, pod hasłem „Wszystkie wersje Ciebie”, udział wzięli: Kuba Moder, Łukasz Bogusławski (Lookashh) i Oliwia Misztal. Kampanię na platformach eObuwie i Modivo wspierają: Kasia Sawczuk, Evelina Ross i bracia Twins Style.
W ramach kampanii stworzony został również filtr (gra) na TikToka, pod nazwą „Twoja Wersja”. Użytkownicy mają możliwość własnej interpretacji hasła „Wszystkie wersje Ciebie”, pokazując siebie w wylosowanej przez algorytm sytuacji.
W ramach wsparcia kampanii Adidas przygotował dodatkowe atrakcje. Za zakupy oznaczonych produktów z kolekcji Sportswear na klientów czekają kody z kwartalnym dostępem do Newonce.club, a także vouchery Google Play.
Za strategię, ideę kreatywną, produkcję i działania z zakresu influencer marketingu odpowiada VMLY&R Poland. Produkcję spotów zrealizowała Papaya. Filtr na TikToka został stworzony przez Lens That.
- 9