Jenna Ortega twarzą globalnej kampanii Adidas Sportswear
  • 0
  • 9
5.03.2023

Jenna Ortega twarzą globalnej kampanii Adidas Sportswear

Marka Adidas wprowadziła na rynek nową kategorię ubrań – Adidas Sportswear. Twarzą globalnej kampanii została Jenna Ortega (grająca Wednesday w serialu o tym samym tytule). W promocji na polskim rynku biorą udział influencerzy.

W polskiej odsłonie kampanii, pod hasłem „Wszystkie wersje Ciebie”, udział wzięli: Kuba Moder, Łukasz Bogusławski (Lookashh) i Oliwia Misztal. Kampanię na platformach eObuwie i Modivo wspierają: Kasia Sawczuk, Evelina Ross i bracia Twins Style.

W ramach kampanii stworzony został również filtr (gra) na TikToka, pod nazwą „Twoja Wersja”. Użytkownicy mają możliwość własnej interpretacji hasła „Wszystkie wersje Ciebie”, pokazując siebie w wylosowanej przez algorytm sytuacji.

W ramach wsparcia kampanii Adidas przygotował dodatkowe atrakcje. Za zakupy oznaczonych produktów z kolekcji Sportswear na klientów czekają kody z kwartalnym dostępem do Newonce.club, a także vouchery Google Play.

Za strategię, ideę kreatywną, produkcję i działania z zakresu influencer marketingu odpowiada VMLY&R Poland. Produkcję spotów zrealizowała Papaya. Filtr na TikToka został stworzony przez Lens That.

  • 9
Jenna Ortega w kampanii Adidas Sportswear

Jenna Ortega w kampanii Adidas Sportswear

Influencerzy w kampanii Adidas Sportswear

Influencerzy w kampanii Adidas Sportswear

Influencerzy w kampanii Adidas Sportswear
Influencerzy w kampanii Adidas Sportswear
Influencerzy w kampanii Adidas Sportswear
Influencerzy w kampanii Adidas Sportswear
Influencerzy w kampanii Adidas Sportswear
Influencerzy w kampanii Adidas Sportswear
Influencerzy w kampanii Adidas Sportswear

5 marca 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.03.2023

Sport, technologia i biznes. SportWin i Publicon Sport zapraszają na SportBiz Summit 2023

Skalowanie biznesu na bazie marketingu sportowego, zmiany w śledzeniu widowisk sportowych, rewolucja technologiczna, rosnąca rola sportu kobiecego. To niektóre z zagadnień SportBiz Summit 2023, największej tego typu konferencji branżowej w Europie Środkowo-Wschodniej, która odbędzie się w Warszawie 7 i 8 marca. Do agencji SportWin, wieloletniego organizatora wydarzenia, w tym roku dołączył Publicon Sport, wyłączny partner marketingowy Polskiego Związku Piłki Nożnej.

3 marca 2023