„Jem kolorowo!” – program edukacyjny marki Knorr
  • 0
  • 1
10.12.2007

„Jem kolorowo!” – program edukacyjny marki Knorr

Rozpoczął się program edukacyjny „Jem kolorowo!”, będący wspólną inicjatywą Rady Promocji Zdrowego Żywienia Człowieka i firmy Unilever. Jest on skierowany do uczniów klas piątych szkół podstawowych, ich nauczycieli i rodziców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50548 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

10 grudnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.12.2007

Choinka dla warszawiaków

W sobotę 1. grudnia na Rynku Starego Miasta w Warszawie rozbłysła pierwsza świąteczna choinka, której sponsorem jest firma Ferrero. Uroczysta iluminacja, tradycyjnie już symbolizuje rozpoczęcie okresu świątecznego w stolicy. Wśród wielu atrakcji, jakie czekały na warszawiaków był koncert kolęd oraz wręczenie świątecznego datku dla jednego z warszawskich domów dziecka. Całość akcji koordynował dział public relations agencji Communication Unlimited.