- 0
- 1
„Jedz jak chcesz” – namawia konsumentów Dan Cake w świątecznej kampanii
Nowa platforma komunikacyjna marki wyrobów piekarniczych Dan Cake „Jedz jak chcesz” zachęca konsumentów do świętowania po swojemu.
Niektórym Polakom okres świąteczny kojarzy się z przyjemnością. Innym ze zmęczeniem intensywnymi przygotowaniami. Dan Cake w świątecznej kampanii chce przełamać ten schemat. Namawia do potraktowania drugiego dnia świąt Bożego Narodzenia jako czasu dla siebie. Spędzanego na swoich zasadach i w zgodzie z własnymi potrzebami.
– W tegorocznej odsłonie naszej komunikacji świątecznej po raz kolejny odchodzimy od konwencjonalnego pokazywania produktów z naszej kategorii. Zwracamy się do konsumentów ich językiem. Zachęcamy do świętowania tak, jak chcą. Przy blasku choinki, w kapciach i swetrze, z rodziną, przyjaciółmi albo tylko z ulubionym ciastem. Bo magia Świąt to nie konwenanse, tylko bliskość, wspólne śmiechy i chwile, które zapadają w serce – mówi Wiktor Kowalski, head of marketing, Dan Cake Polonia.
Kampania obejmuje konkurs. Na stronie jakchcesz.pl można pochwalić się swoim pomysłem na wymarzony drugi dzień świąt. Trzeba w tym celu stworzyć kreatywny kolaż. Do wygrania są ekspresy do kawy, czytniki Kindle, roczny dostęp do aplikacji Audioteka i świąteczne wypieki od Dan Cake. Aktywacja potrwa do 18 grudnia br.
W ramach kampanii zaplanowane są współprace z kilkudziesięcioma influencerami
Poza działaniami display realizowane będą kampanie:
- na platformach zakupowych (Glovo, Blix, Listonic i Moja Gazetka),
- w social mediach (TikTok i Meta Ads).
Koncepcję i key visual kampanii opracował Bluespace – dział brand marketingu agencji Bluerank. Zajął się on również zakupem mediów. Za stworzenie strony konkursowej i działania PR odpowiadają Ancymony. Aktywności w social mediach prowadzi Tears of Joy. Współpracę z influencerami koordynuje BrandLift i Tears of Joy.