"Jedyna taka oferta" Euro RSCG Warsaw dla Peugeot - Marketing przy Kawie
"Jedyna taka oferta" Euro RSCG Warsaw dla Peugeot
  • 0
  • 1
23.03.2005

„Jedyna taka oferta” Euro RSCG Warsaw dla Peugeot

Agencja przygotowała kolejną kompleksową kampanię dla marki Peugeot pod hasłem „Jedyna taka oferta” w telewizji, prasie, radiu oraz internecie, której celem jest poinformowanie o ofercie czterech lat gwarancji na wszystkie wersje modeli 206, 307 i 407 oraz wparcie sprzedaży samochodów z 2004 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56070 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 marca 2005