Jeden z głównych inwestorów Unilevera krytykuje brand purpose
  • 0
  • 1
14.01.2022

Jeden z głównych inwestorów Unilevera krytykuje brand purpose

W zeszłym roku CEO Unilevera zasugerował, że celem marki majonezu Hellmann’s powinna być walka z marnowaniem żywności. Jeden z głównych inwestorów skwitował to słowami: „Firma, która czuje, że musi zdefiniować cel majonezu Hellmann’s, naszym zdaniem wyraźnie straciła wątek”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51607 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

RAFAŁ MACIĄG

4 miesiące temu

SCR od zawsze był i jest częścią BRANDINGU.
( natomiast ze swojej natury ani on ani żaden jego aspekt nie może być "BRAND PURPOSE" dla żadnego marki FMCG ).
To byłaby taktyczno-strategiczna NIEDORZECZNOŚĆ!
Jedynym "Brand Purpose" dla Hellmann’s jest bycie królem ( majonezu ).
... i wszyscy bedą szczęśliwi :) :)

14 stycznia 2022

13 stycznia 2022