Jazda w korkach psuje nerwy i niszczy silniki – przypomina Castrol (wideo)
  • 2
  • 1
17.10.2016

Jazda w korkach psuje nerwy i niszczy silniki – przypomina Castrol (wideo)

Marka Castrol – producent środków smarnych – rozpoczęła ogólnoeuropejską zintegrowaną kampanię marketingową. Przygotowano serię materiałów wideo, reklamę zewnętrzną, cyfrową oraz aktywności PR wprowadzające na rynek olej Magnatec Stop – Start.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 października 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.10.2016

W sektorze dóbr konsumenckich walka o klienta przenosi się do Internetu – badanie Deloitte

Na rynku dóbr konsumpcyjnych zachodzą poważne zmiany wynikające z wykorzystywania coraz szerszej gamy urządzeń cyfrowych. Tempo zmian przyspiesza w miarę pojawiania się kolejnych technologii. Zdaniem autorów raportu „The Deloitte Consumer Review. Digital Predictions 2016” największy wpływ na zachowania konsumentów będą miały m.in.: rzeczywistość wirtualna, dotykowe płatności mobilne i technologie kognitywne.