Jazda „trochę za szybko” może zabić – ostrzega ZDM Warszawa
  • 0
  • 3
21.01.2020

Jazda „trochę za szybko” może zabić – ostrzega ZDM Warszawa

Zarząd Dróg Miejskich Warszawa rozpoczął kampanię „Trochę za szybko”. Przestrzega w niej, że jakiekolwiek przekraczanie prędkości przez kierowców może mieć tragiczne skutki dla pieszych.

Czy jazda „trochę za szybko” kończy się tylko trochę tragicznie? – pyta ZDM w rozpoczętej kampanii. W ramach działań od połowy stycznia na tyłach miejskich autobusów widoczne będą kreacje ukazujące pieszych śmiertelnie potrąconych na pasach.

  • 3
Kampania „Trochę za szybko” ZDM Warszawa

Kampania „Trochę za szybko” ZDM Warszawa

Kampania „Trochę za szybko” ZDM Warszawa
Kampania „Trochę za szybko” ZDM Warszawa

 

21 stycznia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
21.01.2020

Reputacja stanowi 63% wartości rynkowej przedsiębiorstwa. Badanie firmy Weber Shandwick

Według badania przeprowadzonego przez Weber Shandwick reputacja ma coraz większe znaczenie. Staje się jednym z najważniejszych czynników wpływających na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zdaniem ankietowanych przedstawicieli wyższych kadr kierowniczych stanowi średnio 63% wartości rynkowej ich przedsiębiorstw. 91% badanych twierdzi, że ma istotne znaczenie dla kierownictwa najwyższego szczebla. Dotyczy to zwłaszcza spółek notowanych na giełdzie oraz firm o międzynarodowym zasięgu.