Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski w kampanii Huawei pokazują, jak nie pracować ciężko, ale mądrze - Marketing przy Kawie
Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski w kampanii Huawei pokazują, jak nie pracować ciężko, ale mądrze
  • 0
  • 3
13.09.2016

Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski w kampanii Huawei pokazują, jak nie pracować ciężko, ale mądrze

Huawei rusza z kampanią „Work Smart Not Hard”, która promuje biznesową linię produktów. Towarzyszy jej premiera MateBooka. Jarosław Kuźniar i Michał Sadowski, eksperci zaproszeni do udziału w akcji, będą dzielić się swoimi doświadczeniami i podpowiadać, jak nie pracować ciężko, ale mądrze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Travel smart

8 lat temu

Kuźniar potrafi

Oto rady Kuźniara na temat sprytnego podróżowania. Warto z nich skorzystać - http://natemat.pl/137229,jaroslaw-kuzniar-jak-polaki-cebulaki-w-usa-kupujemy-wszystko-w-walmarcie-a-na-koniec-podrozy-oddajemy

13 września 2016

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 1
13.09.2016

Jakość obsługi bankowej najwyższa w e-bankowości – badanie ARC Rynek i Opinia

Klienci banków, oceniając jakość usług, najwyższą notę wystawiają bankowości internetowej. Zdecydowanie najgorzej wypowiadają się na temat procesu obsługi reklamacji i rozwiązywania problemów. Kobiety są pod tym względem znacznie mniej krytyczne niż mężczyźni. Najbardziej zadowolone z oferowanej jakości są osoby z grupy wiekowej 45–59 lat – wynika z „Monitora satysfakcji klientów banków detalicznych” ARC Rynek i Opinia.