Japońska marka GUM powierzyła media relations Tailor Made PR
  • 0
  • 1
6.10.2022

Japońska marka GUM powierzyła media relations Tailor Made PR

Tailor Made PR przejęło zarządzanie relacjami mediowymi dla japońskiej marki GUM (od Gentle Uletic Massage). Oferuje ona produkty do codziennej pielęgnacji jamy ustnej. Agencja ma wypracować dla marki publikacje w mediach lifestyle’owych, kobiecych i parentingowych. Ich efektem ma być poszerzenie świadomości konsumentów w zakresie nowoczesnej pielęgnacji jamy ustnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52641 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.10.2022

Laureaci KTR Hall of Fame 2022. Po raz piąty nagrodzono najbardziej zasłużonych dla branży reklamowej

Hall of Fame jest uhonorowaniem osób, które swoją pracą, oddaniem, talentem i kreatywnością od lat wnoszą szczególną jakość do branży reklamowej. Tytuł przyznaje zarząd Klubu Twórców Reklamy. W tegorocznej edycji otrzymują go Jakub Pietrzak i Przemysław Bogdanowicz. Wręczenie nagrody nastąpi 7 października, podczas Gali KTR/Innovation w Teatrze Nowym w Warszawie.