Janusz Chabior w kampanii marki Johnnie Walker „City Walkers”
  • 0
  • 9
29.08.2022

Janusz Chabior w kampanii marki Johnnie Walker „City Walkers”

W najnowszej kampanii marki Johnnie Walker, „City Walkers – nieodkryte ścieżki” bohaterowie dzielą się nieznanymi dotąd historiami. Powstały cztery filmy ze znanymi postaciami z różnych dziedzin kultury i sztuki. Głównym bohaterem i przewodnikiem we wszystkich odcinkach jest Janusz Chabior.

Chabior odwiedza wspólnie z gośćmi kultowe warszawskie miejscówki, odkrywa nieopowiedziane dotąd historie, które w nieoczekiwany sposób wpłynęły na ich życie. „Nigdy nie wiesz, jakie doświadczenie zaprocentuje w Twoim życiu” – komentuje aktor. Filmy emitowane będą w tygodniowych odstępach na kanałach social media marki Johnnie Walker (Facebook i Instagram). Pierwszy odcinek z udziałem Igora Leśniewskiego jest już dostępny.

Towarzyszami Janusza w wycieczce po Warszawie są ludzie podążający własnymi ścieżkami w celu realizacji marzeń, inspirują motywacją i wytrwałością w zbieraniu cennych doświadczeń. W ramach serii wideo zobaczymy zderzenie historii oraz przemyśleń Chabiora i czwórki bohaterów:

  • producenta filmowego i reżysera – Igora Ignacego Leśniewskiego;
  • rapera oraz właściciela jednej z największych wytwórni hiphopowych w Polsce SBM – Solara;
  • DJ-ki Tycjany;
  • youtuberki Kasi Mecinski.

Koncept i komunikację kampanii przygotowała agencja MSL. Scenariusze opracował i wyreżyserował spoty Krzysztof Kosz. Muzykę skomponował Wojciech Urbański, a warstwę ilustracyjną przygotowała Magdalena Miszczak. Wideo wyprodukowała agencja Truskavka.

  • 9
Johnnie Walker „City Walkers”

Johnnie Walker „City Walkers”

Johnnie Walker „City Walkers”
Johnnie Walker „City Walkers”
Johnnie Walker „City Walkers”
Johnnie Walker „City Walkers”
Johnnie Walker „City Walkers”
Johnnie Walker „City Walkers”
Johnnie Walker „City Walkers”
Johnnie Walker „City Walkers”

29 sierpnia 2022