Q Service Castrol z kampanią reklamową - Marketing przy Kawie
Janusz Chabior i Łukasz Simlat w kampanii Q Service Castrol
  • 3
  • 3
20.06.2024

Janusz Chabior i Łukasz Simlat w kampanii Q Service Castrol

Sieć warsztatów Q Service Castrol uruchomiła kampanię z duetem aktorów: Łukaszem Simlatem i Januszem Chabiorem. Seria spotów nawiązuje do klasyków kina.

W ramach kampanii nawiązującej do klasyków kinematografii aktorzy mówią o korzyściach wynikających z wyboru profesjonalnych warsztatów sieci z „Q” w logo.

– Nasza kampania to nowość na rynku niezależnych warsztatów samochodowych. Zależało nam, by w kreatywny sposób przedstawić profity, które kierowcy otrzymują w związku z wyborem serwisów Q Service Castrol. Rezultat z dwójką rozpoznawalnych, znakomitych aktorów zapowiada się świetnie. Spodziewamy się milionowych zasięgów kampanii w social mediach, na YouTube i innych platformach. Cieszę się, że możemy dostarczyć naszym warsztatom taką wartość – mówi Marta Ciesielska, zastępca dyrektora działu sieci serwisowych.

Kampania to długofalowe działanie podzielone na etapy. Emisja spotów zaplanowana jest na 2024 i 2025 r. Każdy to inna historia. Z humorem tworzą pozytywne emocje wokół warsztatów, wzmacniając ich pozytywny wizerunek. Sieć liczy dziś już ponad 600 profesjonalnych warsztatów.

  • 3
Q Service Castrol

Janusz Chabior i Łukasz Simlat w kampanii Q Service Castrol

Q Service Castrol
Q Service Castrol

 

20 czerwca 2024

19 czerwca 2024

18 czerwca 2024