- 1
- 1
Jan Błachowicz twarzą marki Tarczyński Protein
Zawodnik mieszanych sztuk walki, Jan Błachowicz został ambasadorem produktów z linii Tarczyński Protein. Są one przeznaczone dla osób dbających o formę i poszukujących smacznych, wysokobiałkowych przekąsek.
Współpraca ma inspirować konsumentów do łączenia zdrowej diety z aktywnością fizyczną. Kampania wskazuje to jako kluczowy element sukcesu w sporcie, jak i ważną część codziennego życia. Jan Błachowicz weźmie udział w działaniach reklamowych producenta w digitalu i social mediach.
– Sportowiec nie odpoczywa – sportowiec się regeneruje. Dlatego, nawet sięgając po przekąski, myślę o ich wpływie na moje ciało. Bo każda podjęta decyzja na temat treningu, regeneracji czy odżywienia ma znaczenie. Lubię sięgnąć po Tarczyński Protein, które są nie tylko smaczne, ale – jak sama nazwa wskazuje, zawierają w składzie dużo białka. Aż 32 gramy białka na 80 gramów produktu to naprawdę sporo, co pozwala dobrze zaspokoić głód – powiedział ambasador produktu.
Błachowicz to nie tylko utytułowany zawodnik MMA. Jego charyzma i wszechstronność sprawiają, że jest również wyjątkową osobowością poza areną sportową. Obecnie widzowie mogą śledzić jego przygody w programie „Azja Express”, emitowanym na antenie TVN. Jednym ze sponsorów programu jest marka Tarczyński.
W przeszłości sportowiec współpracował z takimi markami, jak:
- 1