Jakub Błaszczykowski i Tomasz Rożek w kampanii Lotosu przekonują: „Naj nie bierze się znikąd” (wideo)
  • 1
  • 1
12.06.2017

Jakub Błaszczykowski i Tomasz Rożek w kampanii Lotosu przekonują: „Naj nie bierze się znikąd” (wideo)

Lotos rozpoczął kampanię wizerunkową „Naj nie bierze się znikąd”. Ma ona przypominać, że najlepsze wyniki w jakiejkolwiek dziedzinie życia nie są dziełem przypadku. Wynikają z ciężkiej pracy, pasji i nieustannego dążenia do rozwoju. W reklamie pojawia się m.in. Jakub Błaszczykowski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53117 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 czerwca 2017

9 czerwca 2017