Jakość, marka czy promocja – czynniki skutecznie napędzające sprzedaż
  • 0
  • 3
14.02.2017

Jakość, marka czy promocja – czynniki skutecznie napędzające sprzedaż

Mecz marki z promocją zawsze był grą do jednej bramki. Zbudowanie mocnej marki wymaga wielu angażujących i kosztownych czynności. Trzeba wynająć agencję reklamową, stworzyć kreację, zaplanować wydatki na media, przeprowadzić działania PR i wykonać wiele innych niezbędnych czynności. Tymczasem rezultat jest niepewny. Kampania może przykuć uwagę tysięcy konsumentów, a może przejść bez echa. Promocje są za to proste w zastosowaniu i przynoszą szybki wzrost sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 lutego 2017

13 lutego 2017