Jakim markom ufają polscy przedsiębiorcy? Wyniki badania „Marka godna zaufania 2016”
  • 0
  • 1
20.04.2016

Jakim markom ufają polscy przedsiębiorcy? Wyniki badania „Marka godna zaufania 2016”

Samsung, Microsoft i PKO Bank Polski – m.in. te marki uznane zostały przez ankietowanych przedsiębiorców za godne zaufania. Badanie w branży B2B, „Marka godna zaufania”, przeprowadził na zlecenie miesięcznika „My Company Polska” (Tarsago Polska) instytut badawczy Millward Brown.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2016

19 kwietnia 2016