Jakie szkody może wyrządzić źle zaplanowana komunikacja z klientami?
  • 0
  • 1
10.02.2016

Jakie szkody może wyrządzić źle zaplanowana komunikacja z klientami?

Zalew niechcianych wiadomości to droga do zniechęcenia, a nawet utraty lojalnych klientów. Badanie przeprowadzone na zlecenie Ricoh przez Coleman Parkes Research pokazuje, że 18% klientów pod wpływem zbyt uporczywej komunikacji postanowiło zmienić dostawcę usług, 69% zrezygnowało z otrzymywania jakichkolwiek wiadomości od tego nadawcy, a jeden na dziesięciu złożył skargę do odpowiedniego organu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47339 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

9 lutego 2016

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
9.02.2016

PSMM zmierzył medialną siłę szczypiornistów

Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej Polska 2016 były rekordowe, bo przyciągnęły na trybuny ponad 400 tys. kibiców. Sportowe emocje udzieliły się także mediom. W okresie od 13 stycznia do 2 lutego ukazało się niemal 85 tys. informacji o EHF Euro 2016. Codziennie na temat imprezy pojawiały się 4 tys. materiałów – wynika z analizy firmy Press Service Monitoring Mediów. Wartość ekwiwalentu reklamowego to ponad 100 mln zł.