Jaki jest polski e-konsument? Badanie Gemiusa
  • 0
  • 1
24.06.2016

Jaki jest polski e-konsument? Badanie Gemiusa

Do kupowania przez Internet przekonała się już prawie połowa Polaków. Kim są klienci, którzy chętniej klikają niż chodzą do sklepów? Sprawdził to Gemius na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47322 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

titi

3 lata temu

kobiety na macierzyńskim

ciekawe czy ktoś zbadał, jak dużą grupą e-konsumencką są kobiety w ciąży i na macierzyńskim. Wiem z własnego doświadczenia, że gdy tylko utknęłam w domu - w 99% przeniosłam zakupy do internetu. Nawet mając już dzieci w żłobku i przedszkolu - tym bardziej kontynuuję tę ścieżkę, gdyż nie mam czasu już na wyskoczenie do centrum handlowego.

24 czerwca 2016

23 czerwca 2016