„Jaka będzie przyszłość dziennikarstwa?” – badanie On Board Ecco Network
  • 0
  • 1
2.06.2016

„Jaka będzie przyszłość dziennikarstwa?” – badanie On Board Ecco Network

Według 26% pracujących dziennikarzy granica pomiędzy tekstem redakcyjnym a płatną treścią na współczesnym rynku medialnym jest obecnie mocno zatarta. To wniosek z badania „Jaka będzie przyszłość dziennikarstwa?”, zrealizowanego przez On Board Ecco Network. Duży wpływ na zaistniałą sytuację mają zmiany w źródłach finansowania mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 czerwca 2016

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2016

36 proc. polskich internautów blokuje reklamy – badanie MEC Wavemaker

36 proc. polskich internautów korzysta z rozwiązań blokujących wyświetlanie reklam. Około połowa z nich zamieszcza jednak wybrane serwisy na tzw. białych listach. Stosunkowo mało popularne są jeszcze blokady reklam na smartfonach – zainstalowało je kilkanaście procent użytkowników Sieci. Polskich internautów denerwuje zalew reklam, ale kwestie prywatności nie leżą im na sercu – pokazuje badanie MEC Wavemaker.