- 0
- 1
Jak zaplanować program lojalnościowy? – bezpłatny webinar 16 lutego
Już 16 lutego o godz. 10:00 będzie można wziąć udział w webinarze „Jak zaplanować program lojalnościowy?”. Organizuje go firma Viscale (grupa Eura7).
Bezpłatny webinar Jak zaplanować program lojalnościowy? przeznaczony jest dla wszystkich, którzy w najbliższym czasie planują wdrożenie w swojej organizacji programu lojalnościowego.
Podczas webinaru będzie można dowiedzieć się:
- Od czego zacząć, kiedy planuje się wdrożenie programu lojalnościowego?
- Jak oszacować rentowność programu?
- Jak zrealizować kilka celów biznesowych jednym programem?
- Jakie elementy powinien zawierać brief na program lojalnościowy?
Uczestnicy webinaru otrzymają prezent w postaci miniraportu z najważniejszymi liczbami i wnioskami uzyskanymi podczas badania programów lojalnościowych.
Prowadzący:
Łukasz Wołek, prezes zarządu Viscale Sp. z o. o.
Przedsiębiorca, od ponad 23 lat związany z branżą marketingu digitalowego. Założyciel i CEO spółki technologicznej Eura7, agencji komunikacji marketingowej Abanana oraz spółki Viscale, która specjalizuje się w organizowaniu programów lojalnościowych.
Pracował dla takich marek jak Tesco, Ikea, Remington, Russell Hobbs, Góralki, Beskidzkie, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, NCBiR. Ma szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie webinar.viscale.pl/planowanie-programow-lojalnosciowych.
- 1