Jak skutecznie budować dzisiaj lojalność i motywować? Raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”
  • 0
  • 2
5.04.2022

Jak skutecznie budować dzisiaj lojalność i motywować? Raport „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”

Jakie trendy związane z działaniami lojalnościowymi wzmocnią się w 2022 r.? Jak opracować efektywny program lojalnościowy w B2C i B2B? Jakimi zasadami należy się kierować, żeby stworzyć dobry program wsparcia sprzedaży? Jakie systemy motywacyjne są dzisiaj najskuteczniejsze? Odpowiedzi na m.in. te pytania znajdziesz w bezpłatnym raporcie „Programy lojalnościowe, motywacyjne i wsparcia sprzedaży 2022”, opracowanym przez redakcję „Marketera+”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 kwietnia 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
5.04.2022

//Digital is about... – pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Ergo Technology & Services Management

1 kwietnia ruszyła pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna Ergo Technology & Services Management, pod hasłem „//Digital is about...”. Jej głównym celem jest budowanie wizerunku międzynarodowego holdingu technologicznego Grupy Ergo jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, a także zainteresowanie możliwością dołączenia do globalnego zespołu specjalistów IT.