Jak robimy zakupy? Raport „Efekt ROPO w segmentach polskiego e-commerce – 2015”
  • 0
  • 1
17.06.2015

Jak robimy zakupy? Raport „Efekt ROPO w segmentach polskiego e-commerce – 2015”

Prawie 70% konsumentów przeszukuje Internet przed wizytą w tradycyjnym sklepie, a 4 na 5 zakupów dokonywanych offline jest inspirowanych internetowymi informacjami i opiniami. Jak więc dziś kupujemy? Opiniac.com i Bluerank prezentują raport „Efekt ROPO w segmentach polskiego e-commerce – 2015”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 czerwca 2015