Jak reklamować leki zgodnie z twardym prawem?
  • 0
  • 1
30.12.2008

Jak reklamować leki zgodnie z twardym prawem?

Tematyka konferencji MMS Medical Marketing Services obejmowała „Perspektywy skutecznej komunikacji i reklamy produktów leczniczych – aspekty prawne i praktyczne nowych regulacji systemowych”. Wiodącym celem spotkania 16 grudnia 2008 r. było przybliżenie narzędzi efektywnego dialogu między przemysłem farmaceutycznym i jego grupami docelowymi, do których należą m.in. urzędy i urzędnicy. Uczestnicy konferencji, reprezentujący polskie i zagraniczne firmy farmaceutyczne, mieli okazję skorzystać z wiedzy i doświadczenia prelegentów-praktyków.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54818 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 grudnia 2008

29 grudnia 2008