Jak polscy fani piłki nożnej dzielą się emocjami w social media – wyniki badań - Marketing przy Kawie
Jak polscy fani piłki nożnej dzielą się emocjami w social media – wyniki badań
  • 0
  • 1
25.05.2016

Jak polscy fani piłki nożnej dzielą się emocjami w social media – wyniki badań

Facebook jest najpopularniejszym kanałem społecznościowym wśród polskich kibiców piłki nożnej – korzysta z niego 73% osób przebadanych przez firmy Mortar i Prime Research na zlecenie MasterCard. Prawie połowa respondentów z Polski (46%) korzysta z mediów społecznościowych podczas oglądania transmisji meczów w telewizji, a 66% uważa, że na wszystkich stadionach powinien być dostęp do Wi-Fi. 81% chciałoby, żeby zawodnicy byli aktywni w social media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2016

24 maja 2016