„Jak Polacy szukają i kupują produkty w Internecie?” – raport Atena Research
  • 0
  • 2
3.06.2022

„Jak Polacy szukają i kupują produkty w Internecie?” – raport Atena Research

Polacy nadal rozpoczynają poszukiwania produktów od platform handlowych. Aktualne wydarzenia społeczno-ekonomiczne mają wpływ na sposób dokonywania zakupów. Agencja Atena Research prezentuje wyniki kolejnej fali badania ścieżek zakupowych Polaków w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 czerwca 2022

2 czerwca 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
2.06.2022

„Dbaj o ubranie. Czytaj. Sprawdzaj. Pielęgnuj”. LPP startuje z kampanią na temat pielęgnacji odzieży

Świadomość wpływu naszych codziennych decyzji dotyczących pielęgnacji odzieży na środowisko rośnie. Jak jednak pokazuje badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie LPP, idea zrównoważonej mody nadal dla wielu osób nie jest powszechnym pojęciem. O tym, jak nasze nawyki mogą wpływać nie tylko na ubrania, ale też na oszczędność wody, energii i emisję CO2, mówi kampania „Dbaj o ubranie” polskiej firmy odzieżowej.