Jak Polacy ocenili jakość obsługi w 2008? Jak Polacy ocenią jakość obsługi w 2009?
  • 0
  • 1
24.03.2009

Jak Polacy ocenili jakość obsługi w 2008? Jak Polacy ocenią jakość obsługi w 2009?

Wraz z początkiem marca oficjalnie ogłoszone zostały wyniki Programu Jakość Obsługi 2008. Wiemy juz, jak polscy konsumenci ocenili jakość obsługi w kraju, które firmy w ich oczach są godnymi zaufania i spełniają oczekiwania klientów, a które nad jakością obsługi muszą jeszcze popracować .

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 marca 2009