Jak Polacy kupują alkohol – raport z badania SW Research
  • 1
  • 1
21.10.2016

Jak Polacy kupują alkohol – raport z badania SW Research

Innymi kryteriami kierujemy się, kupując alkohol na własny użytek, a innymi, kiedy chcemy wręczyć go jako prezent. Gdy kupujemy dla siebie, kierujemy się przede wszystkim smakiem (52,2% wskazań) i znajomością marki. Przy zakupie na prezent najważniejsza jest znajomość marki (41%) oraz jej prestiż (34,4%) – pokazuje badanie SW Research. Kryteria te w obu wypadkach okazały się istotniejsze niż cena.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 października 2016

20 października 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2016

Wystawa „Więcej niż reklama, czyli jak to robią Szwedzi” od 3 listopada w Centrum Kreatywności na warszawskiej Pradze

W 2011 r. Szwecja podjęła decyzję o udostępnieniu obywatelom jednego ze swoich oficjalnych kanałów PR na Twitterze. Odtąd co tydzień kolejny Szwed prowadzi profil @Sweden, poruszając ważne dla siebie kwestie. Konto śledzi już ponad 100 tys. osób. To jedna z kampanii, które będzie można poznać podczas wystawy „Więcej niż reklama, czyli jak to robią Szwedzi”.