Tymbark z kampanią musów „Jak owoc, to mus” - Marketing przy Kawie
„Jak owoc, to mus” – ruszyła kampania Tymbarku
  • 1
  • 1
11.03.2025

„Jak owoc, to mus” – ruszyła kampania Tymbarku

Tymbark rozpoczął humorystyczną kampanię „Jak owoc, to mus”. Ma ona przekonywać, że musy tej marki to produkty o prostym składzie, w których znajdują się tylko owoce.

W ramach kampanii Tymbarku powstały trzy spoty, które przedstawiają trzy musy owocowe: jagodę, morelę i malinę. Reklamy oparte są na historii, w której miłość do owoców zostaje wystawiona na próbę: by stworzyć mus, trzeba zmiażdżyć owoce.

W reklamach wykorzystano utwór Joe Cockera „You Are So Beautiful”.

Kampania obejmuje telewizję, YouTube, media społecznościowe, reklamy zewnętrzne (OOH i FOOH), kina oraz display. Przygotowały ją: agencja Brainbox (kampania telewizyjna, key visual) oraz agencja Trzask (digital). Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Kampania Tymbarku „Jak owoc, to mus”

Kampania Tymbarku „Jak owoc, to mus”

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 marca 2025