Jak nie stać się jutro nijaką marką
  • 0
  • 1
21.10.2016 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Jak nie stać się jutro nijaką marką

27 października o godz. 12:00 firma Miritec, zajmująca się międzynarodową produkcją digital, przeprowadzi seminarium online dla marek i agencji reklamowych. Jeśli weźmiesz w nim udział, dowiesz się, czego marki mogą oczekiwać od mediów społecznościowych w 2017 r. Otrzymasz też efektywne instrumenty do działań na nadchodzący rok od Seweryna Domagały – eksperta ds. mediów społecznościowych.
(Informacja promocyjna)

Webinar będzie dla Ciebie pomocny, jeśli jesteś:

  • account managerem, który koncentruje się na tym, jak być cennym i pomocnym dla swoich klientów
  • strategiem digital poszukującym dodatkowych instrumentów promocji internetowej
  • managerem ds. marki, który poszukuje efektywnych sposobów komunikacji z grupą docelową

O czym się dowiesz:

  1. Czego mogą spodziewać się marki od mediów społecznościowych w 2017 r.?
  2. Co pójdzie nie tak Twoim konkurentom?
  3. Czego warto unikać, aby nie być nijakim w sieci?
  4. Jakie rozwiązania warto wdrożyć już dzisiaj?
  5. Gdzie szukać swojej grupy docelowej w 2017 r.?
  6. Jak się komunikować, aby sprzedawać?

Korzyści z uczestnictwa:

  1. Zrozumienie trendów w komunikacji na 2017 r.
  2. Otrzymanie idealnych instrumentów promocji digital w 2017 r.
  3. Otrzymanie prezentacji z prognozami dla mediów społecznościowych na 2017 r.
  4. Zapoznanie się z przykładami efektywnych i nieefektywnych aktywności w 2016 r.

Na wszystkich uczestników webinaru czeka cenny bonus od organizatora.

REJESTRACJA

(Informacja promocyjna)

21 października 2016