Jak klienci oceniają rynek reklamy w Polsce, czyli Grand Check 2011
  • 0
  • 1
6.12.2011

Jak klienci oceniają rynek reklamy w Polsce, czyli Grand Check 2011

Agencje reklamowe nie spełniają oczekiwań klientów w zakresie efektywności stosowanych przez nie rozwiązań. Z kolei domy mediowe i agencje interaktywne powinny lepiej komunikować, jak ceny ich usług mają się do ich wartości – wynika z najnowszego badania Grand Check, przeprowadzonego przez miesięcznik „Press” i TNS OBOP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Jakub Woźniak

12 lat temu

Poziom niektórych agencji reklamowych odstasza

Przyjęło się myśleć, że każdy - nawet krawcowa czy górnik - zna się na reklamie. I że wystarczy być kreatywnym, żeby tworzyć dobre reklamy. Jednak takim ludziom najczęściej brakuje wiedzy z zakresu psychologii czy innych dziedzin specjalistycznych.

BetterAd.pl - skuteczniejsze reklamy

6 grudnia 2011

5 grudnia 2011