Jak dzieci korzystają z mediów i odbierają reklamy? – badania VIMN (infografika)
  • 0
  • 1
20.11.2014

Jak dzieci korzystają z mediów i odbierają reklamy? – badania VIMN (infografika)

Dzieci w wieku 6–13 lat to pierwsze pokolenie tzw. digital natives, czyli użytkowników, dla których telewizja, komputer, tablet i smartfon są stałymi elementami codzienności. Firma Viacom International Media Networks sprawdziła, w jaki sposób konsumują one media, jakich platform używają najczęściej oraz jaki jest ich odbiór reklam.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 listopada 2014

19 listopada 2014