Jak brzmi czekolada? E. Wedel promuje linię premium dźwiękami procesu produkcji - Marketing przy Kawie
Jak brzmi czekolada? E. Wedel promuje linię premium dźwiękami procesu produkcji
  • 1
  • 0
22.10.2018

Jak brzmi czekolada? E. Wedel promuje linię premium dźwiękami procesu produkcji

E. Wedel rozpoczął kampanię promującą czekolady gorzkie z linii premium. Marka przygotowała spot, który działa nie tylko na zmysł wzroku, ale i słuchu. Wszystkie użyte w nim dźwięki pochodzą z procesu produkcji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55179 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 października 2018

19 października 2018