Jacek Gmoch i influencerzy w mundialowej kampanii LG
  • 1
  • 2
14.06.2018

Jacek Gmoch i influencerzy w mundialowej kampanii LG

Ruszyła mundialowa kampania „Studio LG”. Biorą w niej udział piłkarz, trener i działacz sportowy Jacek Gmoch oraz internetowi influencerzy. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Jest poświęcona linii telewizorów LG OLED TV.

W ramach akcji powstaną e filmy kręcone w kinie, na plaży i na stadionie piłkarskim we Wrocławiu. ReZigiusz rozegra w nich trzy mecze w „FIFA 18”, symulujące fazę grupową mistrzostw świata w Rosji (grupy, w której gra Polska).

Podczas meczów Rezi wcieli się w role przeciwników polskiej drużyny, którymi są: Senegal, Kolumbia i Japonia. W roli polskiej drużyny wystąpią zaś kolejno trzej znani influencerzy związani z grą „FIFA” i piłką nożną. Będą to: Jacob, Lachu i Koza.

Wszystkie mecze będą komentowane i analizowane ze studia na stadionie Legii przez Jacka Gmocha oraz Piotra „Izaka” Skowyrskiego. Każdy odcinek rozpocznie się od przywitania w studiu przez gospodarza programu – ReZigiusza. Następnie przenosić się będzie na miejsce rozgrywki, czyli kolejno: do kina, na stadion we Wrocławiu i do beach baru. Mecz z offu komentowany będzie przez Izaka. Po spotkaniu kamera wróci do studia, gdzie Jacek Gmoch przeprowadzi analizę.

Jacek Gmoch to postać bardzo charakterystyczna, ale znana głównie w starszej grupie wiekowej (30+). Pomysł na połączenie dwóch światów – komentatora e-sportu i znanego youtubera z Jackiem Gmochem – to szansa na zainteresowanie naszą komunikacją młodszych odbiorców. Poza tym luz Remka, żart Gmocha i urok Izaka to gotowa recepta na nietuzinkowy materiał – mówi Agnieszka Witerscheim, digital marketing specialist w LG.

Filmy będą miały charakter humorystyczny. Rezi jest początkującym „fifaczem” i zmierzy się z doświadczonymi graczami. Prawdopodobnie będzie to symulacją pozytywnej sytuacji, na jaką liczą kibice polskiej reprezentacji, czyli dominacji naszej drużyny podczas rozgrywek w grupie – dodaje Agata Szarniewska, account manager GetHero odpowiedzialna za realizację kampanii.

Filmy będzie można oglądać w kanale Rezigiusza. Koncept głównej kampanii mundialowej marki przygotowała agencja The Digitals. Twarzą akcji pod hasłem „Telewizor powołany na mundial” jest Jacek Gmoch. Autorem internetowej odsłony jest GetHero.

Cała kampania potrwa do końca mistrzostw. W serii filmów promocyjnych Jacek Gmoch prezentuje w charakterystycznym dla siebie stylu, jak sztuczna inteligencja w telewizorach LG nadaje nowy wymiar oglądaniu rozgrywek piłkarskich. W działaniach podkreślane są wyróżniki telewizorów LG ważne przy oglądaniu piłki nożnej, takie jak szerokie kąty widzenia czy tryb sportowy.

W materiałach komunikacyjnych trener Gmoch podkreśla, że „już się na stadiony nachodził, a z LG może oglądać wygodniej”. Kolejne odsłony akcji prezentują zalety technologii marki ze sztuczną inteligencją. Pozwala ona głosowo sterować telewizorem, sprawdzać wyniki rozgrywek, oglądać powtórki najefektowniejszych bramek na YouTube czy łatwo przełączać się na konsolę np. w przerwie meczu.

  • 2

14 czerwca 2018

13 czerwca 2018