„Ja + Mix bez końca” – nowa odsłona kampanii Plusa (wideo)
  • 1
  • 2
1.06.2015

„Ja + Mix bez końca” – nowa odsłona kampanii Plusa (wideo)

1 czerwca rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii „Ja +” marki Plus. Promuje ofertę w Mixie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

MSawicki

9 lat temu

Warszawocentryczność

Cała strategia wydaje się bardzo warszawocentryczna, a przecież nie wszyscy ludzie mają taki styl życia, nie wszyscy aspirują do bycia wielkomiejskim hipsterem... Do tej pory Plus był dosyć uniwersalny, trochę zabawny, trochę przyziemny, ale na pewno nie warszawsko wylansowany. Ciekawe czy Plus na tym straci czy zyska.

1 czerwca 2015