0 1 19.06.2008Ivan Rampo w podróżyexperiential marketing TweetAgencja Begimo realizuje wakacyjną kampanię Knorr Nudle na okładkach do biletów kolejowych.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54850 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 19.06.2008Wspólna kampania Cermag Poznań i Nickel DevelopmentCermag Poznań i Nickel Development łączą swoje siły we wspólnej kampanii promocyjnej, która ruszyła na początku czerwca i potrwa do końca lipca.
0 1 0 0 0 19.06.2008Fundacja Świętego Mikołaja nominowana do Ubi CaritasFundacja Świętego Mikołaja – przygotowująca kampanie społeczne na rzecz rodzinnych domów dziecka oraz poprawy sytuacji matek na rynku pracy – została nominowana do nagrody Ubi Caritas w kategorii „Współpraca”.
0 1 0 0 0 19.06.2008Lighthouse Consultants dla PKO BPLighthouse Consultants współpracuje z PKO BP w zakresie PR korporacyjnego, zarządzania kryzysowego, PR produktowego oraz wspiera działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Prowadzi także szkolenia medialne dla kluczowych menadżerów spółki.
0 1 0 0 0 19.06.2008DFV przejmuje większość udziałów w VFP CommunicationsNiemiecki wydawca Deutscher Fachverlag GmbH (DFV) zakupił większość udziałów w VFP Communications Sp. z o.o., wydawcy m.in. tygodnika "Media & Marketing Polska". DFV przejął 60 proc. udziałów w VFP, które nadal będzie zarządzane przez obecnych menedżerów, właścicieli pozostałych 40 proc. udziałów.