Isobar wśród najbardziej innowacyjnych agencji poddanych badaniu przez Forrester Research - Marketing przy Kawie
Isobar wśród najbardziej innowacyjnych agencji poddanych badaniu przez Forrester Research
  • 0
  • 1
12.12.2014

Isobar wśród najbardziej innowacyjnych agencji poddanych badaniu przez Forrester Research

Sieć Isobar znalazła się wśród dziesięciu najbardziej znaczących innowacyjnych agencji na świecie, ocenionych przez Forrester Research. Wyniki badania zawarto w raporcie „The Forrester Wave: Innovation Agencies, Q4 2014. An Evaluation Of 10 Agencies Driving Innovation”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 grudnia 2014