Islandia promuje się, parodiując wideo z Markiem Zuckerbergiem
  • 1
  • 1
15.11.2021

Islandia promuje się, parodiując wideo z Markiem Zuckerbergiem

Islandzka organizacja turystyczna Inspired by Iceland zamieściła w mediach społecznościowych film promujący kraj. Parodiuje w nim nagranie Marka Zuckerberga opublikowane w październiku, zapowiadające zmianę nazwy firmy Facebook na Meta.

Założyciel Facebooka prezentował w krótkim filmie Metaverse, czyli wirtualny świat, który „będzie następcą mobilnego Internetu”. Islandia promuje się zapewnieniem, że może zaoferować coś lepszego.

W filmie zatytułowanym „Introducing the Icelandverse” podobny do Zuckerberga mężczyzna wprowadza widzów do „Icelandverse” – miejsca „rozszerzonej rzeczywistości bez głupio wyglądających zestawów słuchawkowych”.

Film wychwala „całkowicie wciągające” doświadczenia Islandii, takie jak:

  • prawdziwe skały,
  • prawdziwi ludzie,
  • „niebo, które można zobaczyć gałkami ocznymi”.

Materiały prasowe wysłane do dziennikarzy utrzymano w podobnym tonie. Autorzy wyjaśniają, że „Icelandverse” powstał „po milionach lat rozwoju” i że „użytkownicy mogą poruszać się w nim po wielu różnych warstwach urzekającej rzeczywistości”.

Materiał promujący Islandię został ciepło przyjęty przez internautów. Na publikację odpowiedział nawet sam Mark Zuckerberg. Uznał wideo za „niesamowite”.

Źródło: www.cnbc.com

  • 1
Islandia promuje się, zapraszając do Icelandverse

Islandia promuje się, zapraszając do Icelandverse

15 listopada 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.11.2021

„Nic nie przebije bycia razem w te święta!”. Rusza część wizerunkowa kampanii świątecznej T-Mobile

Święta to moment, w którym w sposób szczególny pielęgnujemy relacje i chcemy być jak najbliżej osób, na których nam zależy. Czasem jest to możliwe dzięki spotkaniom, czasem za sprawą technologii. Ale to właśnie te więzi tworzą atmosferę świąt, a wszelkie pozornie ważne sprawy – od perfekcyjnie dobranych prezentów po idealnie udekorowaną choinkę – stanowią tylko dodatki do tego, co najważniejsze. Taki jest główny przekaz wizerunkowej części kampanii świątecznej T-Mobile „Bądźmy bliżej w te święta”, która ruszyła 12 listopada.