Ironman Poland z kampanią o bezpieczeństwie rowerzystów
Ironman Poland z kampanią o bezpieczeństwie rowerzystów na drogach
  • 2
  • 1
18.06.2024

Ironman Poland z kampanią o bezpieczeństwie rowerzystów na drogach

Rusza kampania „Rok partnerstwa na drogach”, przygotowana przez organizatorów masowych imprez sportowych Ironman Poland. Celem jest zwrócenie uwagi na kwestię bezpieczeństwa na drogach, a w szczególności bezpiecznego wyprzedzania rowerzystów przez kierowców samochodów. Twarzą kampanii został aktor telewizyjny i teatralny, Piotr Zelt.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56338 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 czerwca 2024