IQ Marketing dla Scandinavian Tobacco
  • 0
  • 1
30.01.2008

IQ Marketing dla Scandinavian Tobacco

Pod hasłem „Wjedź w dobry stan” Scandinavian Tobacco realizuje akcję promocyjną skierowaną do konsumentów papierosów Nevada. Za koncepcję i obsługę akcji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 stycznia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.01.2008

Data Solutions na festiwalu Pilsner Urquell Perspective

Wyjątkowe dźwięki „dobrane ze smakiem” będzie można usłyszeć w programie trzeciej edycji festiwalu Pilsner Urquell Perspective już 2 lutego br. Tegoroczną imprezę uświetni pierwszy w Polsce koncert Angie Stone – światowej gwiazdy muzyki soul. Materiały wizualne promujące wydarzenie marki Pilsner Urquell przygotowała agencja marketingu relacji Data Solutions. Agencja odpowiedzialna była również za wsparcie promocji konsumenckiej towarzyszącej festiwalowi.